PR Hjælp
PR Hjælp
Vi udfører PR hjælp for både vores egne udgivelser, men vi hjælper også gerne selvudgivere og forlag. Vi har dog en del fordele for vores egne forfattere: Alle vores forfattere får adgang til en database med kontakt til over 500 medier, en pr-guide og en instagram guide. Vi hjælper og vejleder selvfølgelig altid gratis omkring pr og markedsføring, herunder optimering af pressemeddelelser, da disse kan være med til at øge salget. Vi anbefaler også, at man får mere professionel hjælp af vores dygtige PR-agent, og vi tilbyder 3.000kr. i rabat til vores egne forfattere.
Pris på PR:
Vi har allieret os med en super dygtig professionel PR-agent. Denne har givet os nogle fordelagtige tilbud, som vi gerne vil dele med alle. Jo flere medier du vil når ud til, des større en rabat kan vi give:
- PR inkl. strategi og pressetekst til 1 medie: 6.000 kr.
- PR inkl. strategi og pressetekst til 3 medier: 6.750 kr.
- PR inkl. strategi og pressetekst til 5 medier: 8.750 kr.
- PR inkl. strategi og pressetekst til 10 medier: 10.750 kr.
- PR inkl. strategi og pressetekst til 15 medier: 13.625 kr.
Priserne er inkl. moms og gælder pr. udgivelse. Det er muligt at vælge en mindre PR-pakke og så opgradere den senere.
Pakkerne inkluderer:
- Interview af forfatter hvor mediehistorie og vinkler bliver fundet.
- Strategimøde om målgruppe, medier, tidsplan, vinkler mm. Kan holdes fysisk eller pr telefon og sker i forlængelse af interview.
- Udarbejdelse af pressetekst på hovedvinkel samt konkrete vinklinger til alle medier.
- Research og analyse på medier ift. vinkler og kontakter.
- Målrettet kontakt til alle medier telefonisk og pr mail.
- Opfølgning til alle medier.
- Løbende telefon- og mailkontakt under forløbet.
Medier kan være landsdækkende tv, radio og aviser, regional-tv, radio og aviser, lokal-tv, radio og aviser, fagblade, ugeblade og månedsmagasiner, web-medier, nyhedsbreve i organisationer etc.
Medielisten afhænger af budskab, målgruppe og realistiske mål. Medier aftales ved første møde.
Medierne har forskellige produktionstider. Det er vigtigt, at vi er ude god tid, og det vil have betydning for, hvad der er realistisk. Det er især ugeblade, månedsmagasiner og fagblade, der har længere deadline. Ved PR-arbejde er der aldrig garanti for omtale. Garantien ligger i at historien bliver vinklet og præsenteret for mediets journalister, så fundamentet for omtale er optimalt. Pressetekster og vinkler kan bruges af kunden selv efterfølgende. Medieomtaler vil ofte generere flere omtaler af sig selv. Der afregnes ikke ekstra, hvis der opstår mere omtale.